Play two songs from Just Dance 2025 Edition for free!
Get your friends and family together and try Just Dance and keep your progression when you buy the game!
Want to keep the party going? Subscribe to Just Dance+ and dance to hundreds of songs all year!
Take part in themed seasonal events year-round with new and exciting songs, a dedicated progression track, and new rewards.
Start your own fitness routine and exercise while having fun in Workout mode. Keep yourself motivated by tracking calories burnt and time spent dancing.
Regardless of if you or your friends own Just Dance 2023 Edition, Just Dance 2024 Edition, or Just Dance 2025 Edition, all players are connected on the same platform. If you own several editions, all content is together in the same place!
The party never ends with the Deluxe Edition with four months of Just Dance+* and digital bonus unicorn pack with avatar, stickers, and more!
Get your friends and family together to let loose on Just Dance! Whether you want to party, exercise, or create special family moments, Just Dance 2025 Edition has something for everyone with 40 hot new songs.
Enjoy an exclusive Ariana Grande song pack included in every edition including her latest hits "we can’t be friends (wait for your love)," "the boy is mine," "yes, and?" and more!
Share fun and memorable moments with your family. Unleash your competitive side and challenge your friends with the Challenge mode. Start your own fitness routine and exercise while having fun in Workout mode. Keep yourself motivated by tracking calories burned and time spent dancing.
The party never ends with the Ultimate Edition with thirteen months of Just Dance+* and digital bonus unicorn pack.
Dance and share exciting moments all year long with the #1 music video game platform of all time! Just Dance 2024 Edition features 40 songs from the latest hits and beloved classics, including “Flowers” by Miley Cyrus, “Tití Me Preguntó” by Bad Bunny, “How You Like That” by BLACKPINK, and “I Wanna Dance With Somebody” by Whitney Houston!