Nintendo Switch games coming in November 2022
Want to see some of the top games coming to Nintendo Switch throughout November? Check out this rundown of titles to keep an eye out for this month, and click through to any that catch your eye for wishlisting, pre-orders and purchase!
Plow the fields, harvest crops, and tend to the animals in DORAEMON STORY OF SEASONS: Friends of the Great Kingdom. You can use Doraemon's Secret Gadgets to farm in a flash, and with local play, you and a pal can build a ranch together!
Embark on the wildest journey of your life in the critically-acclaimed It Takes Two, a genre-bending platform adventure created purely for co-op play. Invite a friend to join in with the free Friend’s Pass and work together across a variety of gleefully disruptive gameplay challenges.
Worlds collide in Sonic Frontiers, the blue blur’s newest high-speed adventure! Battle hordes of powerful enemies as you explore a breathtaking world of action, adventure, and mystery in pursuit of the missing Chaos Emeralds.
Sifu sees you become a young Kung Fu student on a path of revenge, with no allies and against countless enemies. Use your unique mastery of Kung Fu as well as a mysterious pendant to prevail, and preserve your family’s legacy.
Tactics Ogre: Reborn revamps the classic tactical RPG with updated game design and improved graphics and sound. Fight tactical battles on three-dimensional battlefields, and shift the course of history in a story mode where your choices have real consequences.
Dive into the bizarre world of Milk inside a bag of milk inside a bag of milk and Milk outside a bag of milk outside a bag of milk and help a young girl deal with the little challenges life throws at you. The bundle contains both of these critically-acclaimed narrative adventures.
The Pokémon series takes an evolutionary step with Pokémon Scarlet and Pokémon Violet. Journey together with friends as you explore an open world inhabited by new Pokémon. Go freely back and forth between three grand stories as you follow your own path.
In the year 2090, the world's conflicts are fought using giant war machines called Wanzers. With dozens of characters to meet, a mature story, and tactical RPG gameplay, FRONT MISSION 1st: Remake brings the classic game to audiences outside of Japan for the first time.
Of course, there are plenty more games coming to Nintendo Switch this month! Check out everything that’s releasing this November.