Sifu
Sifu is the story of a young Kung Fu student on a path of revenge, hunting for the murderers of his family. One against all, he has no allies, and countless enemies. He has to rely on his unique mastery of Kung Fu as well as a mysterious pendant to prevail, and preserve his family’s legacy.
The hunt for your enemies will take you through the hidden corners of the city, from the gang-ridden suburbs to the cold hallways of the corporate towers. You have got one day, and countless enemies on your way. For every mistake, time will be the price to pay.
Kung Fu is mastery through practice, a path for both the body and the mind. Learn from your errors, unlock unique skills, and find the strength within yourself to master the devastating techniques of Pak Mei Kung Fu.