Nintendo Switch-games die in november 2022 verschijnen
Benieuwd welke topgames er in november naar de Nintendo Switch komen? Bekijk dit overzicht om te zien welke titels er deze maand worden uitgebracht en schroom niet om je favorieten op je wenslijst te zetten, te pre-orderen of te kopen.
Ploeg de akkers om, oogst gewassen en zorg voor je dieren in DORAEMON STORY OF SEASONS: Friends of the Great Kingdom. Gebruik de geheime gadgets van Doraemon om vliegensvlug te werk te gaan. Je kunt zelfs lokaal samen met een vriend of vriendin een boerderij opbouwen!
Beleef de wildste reis van je leven in het veelgeprezen It Takes Two, een toonaangevend platformavontuur dat geheel in het teken staat van coöpplezier. Nodig een vriend of vriendin uit met de gratis Friend's Pass en werk samen om een verscheidenheid aan duizelingwekkend vermakelijke uitdagingen te overwinnen.
Werelden botsen in Sonic Frontiers, het nieuwste pijlsnelle avontuur van de blauwe egel! Vecht tegen hordes vijanden en verken een adembenemende wereld vol actie, avontuur en mysterie terwijl je op zoek gaat naar de verloren Chaos Emeralds.
In Sifu ben je een jonge kungfu-leerling die uit is op wraak. Je hebt geen bondgenoten en neemt het op tegen talloze vijanden. Gebruik je unieke beheersing van kungfu en een mysterieuze hanger om te zegevieren en de erfenis van je familie te behouden.
Tactics Ogre: Reborn is de klassieke tactische RPG met een bijgewerkt gamedesign en verbeterde graphics en geluid. Ga de strijd aan in tactische gevechten op driedimensionale slagvelden en verander de loop van de geschiedenis in een verhaalstand waarin je keuzes echte gevolgen hebben.
Duik in de bizarre wereld van Milk inside a bag of milk inside a bag of milk and Milk outside a bag of milk outside a bag of milk en help een meisje de kleine obstakels in het leven te overwinnen. De bundel bevat beide veelgeprezen verhalende avonturen.
De Pokémon-serie zet een evolutionaire stap met Pokémon Scarlet en Pokémon Violet. Reis samen met vrienden door een open wereld vol nieuwe Pokémon, beleef drie grootse verhalen en bepaal zelf welk pad je aflegt.
In het jaar 2090 worden de conflicten in de wereld uitgevochten met reusachtige oorlogsmachines, Wanzers genaamd. Met tientallen personages om te ontmoeten, het volwassen verhaal en tactische RPG-gameplay brengt FRONT MISSION 1st: Remake de klassieker voor het eerst naar spelers buiten Japan.
Natuurlijk zijn er nog veel meer games die deze maand naar de Nintendo Switch komen! Ontdek alles wat in november wordt uitgebracht.