DORAEMON STORY OF SEASONS: Friends of the Great Kingdom
Noby and his friends are back in an all-new Doraemon: Story of Seasons title! The popular mash-up series between the well-known farming franchise adored by players for over 25 years and beloved Japanese cultural icon, Doraemon, gets a new entry, complete with plenty of fresh ways to play!
Grow crops, raise animals, and use Doraemon's Secret Gadgets to help friends in a fun-filled and heartwarming story that people of all ages can enjoy.
Note: A Deluxe Edition is also available which includes the extra add-on content. Please take care to not make duplicate purchases.
The Season Pass includes three DLC packs with a different motif of outfits, furniture, and mini-stories.
Note: Details concerning the content of DLC 1-3 will be announced at a later date.
Each DLC pack will also be available for purchase separately upon release. Take care to avoid duplicate purchases.