Grab your clubs and head onto the course with your favourite Mushroom Kingdom characters in Mario Golf: World Tour, available now on Nintendo 3DS family systems. Whether you’re a seasoned pro or a little green, there’s plenty of fun to be had on the fairway!
Jump right into the action in Mario Golf mode to play with a variety of rules, or test your skills in totally new ways in Challenges – perform well to earn Star Coins and unlock more courses! You can also join the prestigious Castle Club as your Mii to tune up your technique in lessons, challenge famous faces from the Mushroom Kingdom and go for trophy gold! As you play, earn coins and unlock hundreds of items, from golf clubs to clothing, which can positively influence your abilities!
There are plenty of ways to play with friends both near or far! You can tee off with up to three friends via Local Play, or faraway friends can connect over Nintendo Network. However you play, create a party, set your own rules, and tap into a whole world of multiplayer fun. It’s easy for friends to play together online with the community feature: choose a name, symbol and rules, then simply pass your community code around to everybody that wants to join in!
Organise your own private online tournaments with mates, or upload your score and compete in a range of regional and worldwide tournaments. There are plenty of tournaments to look forward to, each with their own rules and entry conditions, and the first World Tour Major Tournament starts in just a few weeks! Check regularly in-game and look out for SpotPass notifications when new tournaments are available!