Pak je clubs en speel golf met je favoriete personages uit het Paddenstoelenrijk in Mario Golf: World Tour, nu beschikbaar voor systemen in de Nintendo 3DS-familie. Of je nou een veteraan of een groentje bent, op de fairway kun je je lol niet op!
Speel snel een rondje golf in de Mario Golf-stand en met regels die je zelf kunt instellen, of test je vaardigheden op geheel nieuwe manieren in de uitdagingen. Als je goed genoeg presteert, verdien je sterrenmunten en speel je meer banen vrij! Je kunt ook je Mii-personage lid laten worden van de prestigieuze Kasteelclub om met lessen je techniek te verbeteren, beroemde gezichten uit het Paddenstoelenrijk uit te dagen en trofeeën te winnen! Terwijl je speelt verdien je munten waar je honderden voorwerpen, van golfclubs tot kleding, mee kunt kopen. Met deze voorwerpen kun je je vaardigheden verder uitbouwen!
Er zijn talloze manieren om met je vrienden te spelen, of ze zich nou ver weg of dichtbij bevinden! Je kunt het opnemen tegen maximaal drie anderen via Local Play. Je kunt tegen verre vrienden spelen via het Nintendo Network. Hoe je ook speelt, als je simpelweg een groep maakt en je eigen regels instelt, kun je al aan de slag met de multiplayerstand. En dankzij de communityfunctie is het makkelijk voor vrienden om online tegen elkaar te spelen: kies een naam, een pictogram en de regels en geef vervolgens de communitycode aan iedereen die mee wil doen!
Organiseer online privétoernooien voor je vrienden, of upload je score en speel mee in verscheidene regionale en wereldwijde toernooien. Er zijn heel veel toernooien om naar uit te kijken, elk met hun eigen regels en kwalificatievoorwaarden. Het eerste grote toernooi in de World Tour gaat al over een paar weken van start! Kijk regelmatig in de game en houd een oogje op je SpotPass-berichten voor informatie over wanneer nieuwe toernooien beschikbaar zijn!