Monster Hunter 3 Ultimate is available now for Wii U and Nintendo 3DS, putting countless new hunters on the books of the Hunter’s Guild. For all those newcomers hoping to become legendary warriors, we’ve put together a special downloadable Hunter’s Guide that introduces the 12 weapon types and some of the beasts you’ll have to conquer on your way to monster mastery.
You can check out the guide over at our Monster Hunter 3 Ultimate site, where you’ll also find tons of info about the action-packed gameplay, thrilling multiplayer and how connecting a Wii U console to Nintendo 3DS systems takes the game to the next level!