Sound the horn and prepare for a battle you’ll never forget! Monster Hunter 3 Ultimate is now available in South Africa for both Nintendo 3DS and Wii U.
In this action RPG, each monster you fell can be carved for vital resources, used to craft more powerful weapons and stronger armour. Steel yourself for the vicious battles ahead with thousands of new armour pieces and weapons, including the return of the Bow, Dual Blades, and more. Every victory brings you closer to the honour of being called the “ultimate hunter”.
Monster Hunter 3 Ultimate has the same spectacular monsters, challenging quests and impressive equipment on Wii U and Nintendo 3DS, but each version boasts unique features too. Play on Wii U for online play and stunning high-definition graphics, and take all the compelling action on-the-go with Nintendo 3DS to team up with nearby friends in Local Play and swap Guild Cards via StreetPass.
You can also connect one Wii U console to up to three Nintendo 3DS and Nintendo 3DS XL systems, letting you all do battle together as a fearsome hunting party!