Monster Hunter 3 Ultimate is nu verkrijgbaar voor Wii U en Nintendo 3DS en talloze nieuwe jagers zullen dus de boeken van het jagersgilde ingaan. Voor alle beginners met dromen van eeuwige roem, hebben we een speciale downloadbare jachtgids samengesteld. Hierin vind je een overzicht van de 12 wapensoorten, evenals een aantal van de beesten die je de baas zult moeten worden tijdens je missies.
Deze gids vind je op onze Monster Hunter 3 Ultimate-site, samen met een heleboel informatie over de heftige actie, de zinderende meerspelerstand en hoe er door het verbinden van een Wii U-systeemmet Nintendo 3DS-systemen een nieuwe wereld aan mogelijkheden voor je opengaat!