Find out more about 3D photos and video
Introducing glasses-free 3D gaming on the go, Nintendo 3DS offers new surprises every day via StreetPass and SpotPass if you carry it with you wherever you go!
Dive straight into the Nintendo franchises you don’t find anywhere else and experience Zelda, Mario, Animal Crossing, Kirby and more in glorious 3D. With an amazing catalogue of games that is growing every month, there’s something for everyone to enjoy on Nintendo 3DS.
Nintendo 3DS is backwards compatible, so you have the entire library of Nintendo DS games to replay or discover!