By redeeming a download code on the web, your Nintendo 3DS family system can start downloading your software, so it’s ready to go when you want to play!
One of the beauties of being connected is that you can play against other gamers online. Look out for the Nintendo Network logo and get access to a world of competition at the tap of a button!
The Pikmin are usually only encountered in the realm of video games, but on this occasion they have been plucked from their natural environment and thrown into the world of computer animation!