Geniet van deze concerten van The Legend of Zelda en Splatoon
Lekker ontspannen met nostalgische melodieën uit vroegere avonturen? Misschien heb je meer zin om te rocken op energieke tunes uit de Splatlands. Wat je muzikale smaak ook is, wij tonen je deze speciale concerten van The Legend of Zelda en Splatoon!
Ga zitten en geniet van diverse iconische liedjes uit de The Legend of Zelda-serie, waaronder avontuurlijke arrangementen uit The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom, The Legend of Zelda: Ocarina of Time en vele andere.
Bekijk het optreden van Deep Cut, met Haya, Muriël en Ray (en misschien enkele gastoptredens) en geniet van hun hits uit Splatoon 3, waaronder Till Depth Do Us Part, Anarchy Rainbow en meer.
Beide optredens zijn vooraf opgenomen in Tokio, Japan, en waren oorspronkelijk gepland als onderdeel van Nintendo Live 2024 TOKYO.