Check out this double-bill of The Legend of Zelda and Splatoon concerts
Want to unwind with nostalgic melodies from past adventures? Maybe you’d rather rock out to some energetic tunes from the Splatlands. Whatever musical mood you’re in, we’ve got you covered with these special The Legend of Zelda and Splatoon concert performances!
Relax and enjoy a selection of iconic songs from across The Legend of Zelda series, including adventurous arrangements from The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom, The Legend of Zelda: Ocarina of Time and many more.
Join Deep Cut – Shiver, Frye and Big Man – themselves (and maybe a couple of surprise guests) as they perform their hits from Splatoon 3, including Till Depth Do Us Part, Anarchy Rainbow and more.
Both of the above performances were pre-recorded in Tokyo, Japan, and were originally planned as part of Nintendo Live 2024 TOKYO.