Mario Party: The Top 100
Dive into the biggest party yet in Mario Party: The Top 100, only for Nintendo 3DS family systems. Enjoy 100 of the best Mario Party minigames of all time, rolled up into one big bash you can take on the go!
Ever partied with Mario? Stuffed mouths full of pizza? Desperately dodged penguins? With 100 of the best Mario Party minigames around, spanning almost 20 years of history, it’s the ultimate collection!
This time the fun comes faster thanks to some fresh features, including a Favorites option for quicker minigame selection and streamlined instructions. Start playing and pretty soon you'll find there's only enough room for the best at this funfest!
What’s more, with Download Play*, up to four players can party on their own system with just one copy of the game!
What good’s a party without a few familiar faces on the guest list? Luckily, the whole gang’s here! From our plucky hero Mario, to her cosmic highness Rosalina, and…erm, Waluigi…there’s a character for everyone!
With 100 of the best Mario Party minigames ever assembled, and the ability to quickly add your most-loved games to your Favorites, it’s never been so easy to get the party started!
Get together with mates for the biggest multiplayer Mario Party yet, even if you only have one copy of the game between you, with Download Play*! Check out just some of the games that made the cut below.
As well as being able to dive straight into 100 Minigames whenever you like, there are four additional exciting modes to choose from!
Minigame Match is a board-game-style mode that lets you challenge up to three other friends. Set the number of turns to play, roll the dice, and start gathering coins. Let the best player win!
Compete against computer-controlled rivals in Minigame Island. This is a single-player mode, so you’re on your own as you try to clear four worlds and unlock minigames along the way.