Bereid je voor op een draagbaar feestje in de palm van je hand – de ultieme minigame-ervaring is gearriveerd met Mario Party: Island Tour, exclusief voor de systemen in de Nintendo 3DS-familie!
Zet je stappen op bijzondere spelborden, en bestrijd je tegenstanders in maffe minigames! Of je nu in je eentje speelt of met vrienden, met zeven nieuwe spelborden, 80 nieuwe minigames en diverse unieke spelstanden raak je niet snel uitgespeeld in de eerste Mario Party voor Nintendo 3DS! Je hebt slechts één Game Card nodig om met vier spelers te kunnen samenspelen via Download Play*. Dankzij de even spannende als toegankelijke actie is Mario Party: Island Tour een spel waar echt iedereen van zal genieten!
Op een dag verschijnt in Mushroom Kingdom een luchtbel, met daarin een brief die Mario en zijn vrienden uitnodigt voor een feestje in de wolken. Daar zeggen ze natuurlijk geen nee tegen! Al snel reizen al je favoriete personages in luchtbellen van Mushroom Kingdom naar Party-eiland Island, klaar voor een hele reeks spannende spellen en uitdagingen... en jij bent ook uitgenodigd!