Heeft Bowser het in zich om de wereld te redden?!
Vorm een onwaarschijnlijk team met de koning van de Koopa's om de kwaadaardige Fawful te verslaan in Mario & Luigi: Bowser’s Inside Story + Bowser Jr.’s Journey, een verbeterde remake van de MAAGische RPG-klassieker, exclusief voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen!
Nadat hij Toads heeft besmet met de afgrijselijke Blorbs en ervoor heeft gezorgd dat Bowser Mario, Luigi en prinses Peach heeft opgeslokt, heeft het kwaadwillende genie Fawful beslag gelegd op het Paddenstoelenrijk! De Mario-broers moeten samenwerken met Bowser vanuit het binnenste van hun aartsvijand om de plannen van Fawful te dwarsbomen en de wereld te redden.
Ga op een superkomisch avontuur dat je meeneemt van Bowsers maag tot de stranden en bossen van het Paddenstoelenrijk. Los met Mario en Luigi puzzels op, versla vijanden in turn-based gevechten en ontmoet de anderen die gevangenzitten in de buik van het beest. Daarbuiten is het aan de grote gemenerik zelf om het land te doorkruisen en daarbij met bruut geweld alles en iedereen te vernietigen die hem in de weg staat!
Ga met Bowser Jr. en de Koopalings op een hilarische missie om een remedie tegen de Blorbs te vinden in Bowser Jr.'s Journey! Denk strategisch wanneer je je eigen bullebakkenteam samenstelt waarmee je het tegen Fawfuls onderdanen wilt gaan opnemen in dit gloednieuwe avontuur. Je kunt direct aan dit avontuur beginnen.
Als je compatibele amiibo (apart verkrijgbaar) scant, kun je nuttige voorwerpen krijgen in zowel Bowser’s Inside Story als in Bowser Jr.’s Journey. Die komen vast en zeker van pas!