Gratis demo verkrijgbaar!*
Ga met Kirby op een bijzondere missie om Patch Land te redden in Kirby's Extra Epic Yarn, exclusief voor de diverse Nintendo 3DS-systemen! Gebruik de nieuwe garenkrachten van onze held en beleef een ontspannen avontuur in een fantastische wereld die gemaakt is van diverse materialen.
Nadat Kirby een mysterieuze pluizige tomaat eet, komt hij terecht in een vreemde wereld die helemaal is gemaakt van garen! Hij merkt al gauw dat er hier iets niet pluis is en redt een jonge knaap die door een monster wordt opgejaagd.
Het blijkt dat de jonge knul niemand minder is dan Prince Fluff, de prins van Patch Land. Hij vertelt zijn redder over Yin-Yarn, de duistere tovenaar die het land in zeven stukken heeft verdeeld en Kirby van huis heeft weggevoerd. Om zijn nieuwe vriend bij te staan besluit Kirby te helpen het koninkrijk weer op te lappen en die gemene tovenaar een lesje te leren!
Ga op een dolle reis door Patch Land, verken allerlei verschillende locaties en red de wereld met behulp van Kirby's wollige vaardigheden! Gebruik de Yarn Whip om geheime plekken en vijanden te ontrafelen, verander in enorme wollen creaties en verzamel glimmende kralen terwijl je Kirby helpt om het land vast te knopen.
Je kunt twee gloednieuwe minigames spelen met enkele bekende gezichten uit Dream Land: King Dedede en Meta Knight. Probeer nieuwe Ravel Abilities uit om bommen tevoorschijn te toveren die van knopen zijn gemaakt of te vechten met een draadzwaard.
Help Kirby om de stukjes Patch Land weer aan elkaar te hechten in Kirby's Extra Epic Yarn, een fantasierijke platformgame voor alle leeftijden. De game is exclusief voor de diverse Nintendo 3DS-systemen.