Welcome to Nintendo Direct! Get all the latest Nintendo news directly from President Satoru Iwata in his regular broadcasts to gaming fans across the globe. Check out the main presentation and related videos by clicking the thumbnails below.
You can watch all European-related videos in the player above and catch up on extra information by checking out the links below!
Find out more about the official Nintendo of Europe Community for Mario Kart 7 on Nintendo 3DS!
Find out all you need to know on the background of this superb new fighting game for Nintendo 3DS with Iwata Asks. Available for now only in English.
Find out more about this spooky horror game with Augmented Reality elements for Nintendo 3DS.
Take on malevolent spirits armed with just a flashlight and a very special camera - Project Zero is coming to Wii in Europe!
Find out more about this finger-snapping, toe-tapping release for 2012 with our Iwata Asks!
A classic Nintendo franchise returns with a vibrant redesign for Nintendo 3DS - are you ready for the power of flight?