Welcome to Nintendo Direct! Watch the presentation by Nintendo Global President Satoru Iwata and Nintendo of Europe President Satoru Shibata, and get the latest on upcoming global titles for Wii U and Nintendo 3DS. Click on the videos to watch them again at any time!
The Wonderful 101 Direct is coming soon! Make sure you tune in to our presentation for all the info on this upcoming Wii U action title. Check back here on Friday, August 9th at 4 p.m. (local time) to watch the broadcast live!
Discover how you can make a new mayor in the Animal Crossing: New Leaf: Welcome a Friend Promotion!