Visit our new Animal Crossing: New Leaf website!
Welcome to the latest Nintendo Direct – a broadcast focusing on Nintendo 3DS! Watch the Nintendo 3DS Direct presentation for an update on upcoming Nintendo 3DS titles. Click on the videos to watch them again at any time!