Welcome to Pokémon Direct – this is the second short Nintendo Direct broadcast that's dedicated entirely to Pokémon! Watch the presentation by Mr Iwata, Mr Ishihara from The Pokémon Company and Mr Masuda from GAME FREAK inc. for an update on Pokémon X and Pokémon Y, coming to Nintendo 3DS on October 12th. Click on the video to watch it again at any time!