Welkom bij Nintendo Direct! Ontvang het laatste nieuws hier! Begin met het kijken naar onze videopresentatie van Satoru Iwata voor de Japanse markt op 22 februari 2012. In onze video met ondertiteling zie je de updates die het belangrijkst zijn voor Europa, waardoor je inzicht krijgt over wat je de komende maanden allemaal kunt verwachten.
Onder de videospeler vind je tevens veel meer Europese informatie, waaronder details over een aantal spellen die je binnenkort kunt verwachten!
Ontdek meer over de officiële Nintendo of Europe-community voor Mario kart 7 op Nintendo 3DS!
Ontdek alles dat je moet weten over dit geweldige nieuwe vechtspel voor Nintendo 3DS, via Iwata vraagt. Op dit moment alleen beschikbaar in het Engels.
Ontdek meer over dit angstaanjagende horrorspel met Augmented Reality-elementen voor Nintendo 3DS.
Neem het op tegen kwaadaardige geesten, slechts gewapend met een zaklamp en een speciale camera - Project Zero komt naar Wii in Europa!
Ontdek meer over deze ritmegevoelige release voor 2012 met onze Iwata vraagt! Op dit moment alleen beschikbaar in het Engels.
Een klassieke Nintendo-franchise keert terug in een levendig nieuw jasje voor Nintendo 3DS - het voelt alsof je vleugels hebt!