Celebrate Valentine’s Day with these Kirby cards!
It’s Valentine’s Day, so who better to help share how you feel about your Player 2 than Kirby? There are four card designs, each featuring art from Kirby's Return to Dream Land Deluxe. Choose from some of the unique Copy Abilities Kirby uses in the game, including the returning Festival!
Don't forget, Kirby's Return to Dream Land Deluxe arrives on Nintendo Switch on February 24th. Visit our official Kirby's Return to Dream Land Deluxe gamepage to find out more and pre-order the game ahead of its release!