Vier Valentijnsdag met deze Kirby-kaarten!
Het is Valentijnsdag – wie kan jou nu beter helpen om je gevoelens voor jouw Speler 2 over te brengen dan Kirby? Er zijn vier verschillende kaarten beschikbaar met art van Kirby's Return to Dream Land Deluxe. Kies uit enkele van de unieke kopieerkrachten die Kirby in de game gebruikt, waaronder de terugkerende kracht Festival!
Kirby's Return to Dream Land Deluxe arriveert op 24 februari op de Nintendo Switch. Ga naar onze officiële spelpagina van Kirby's Return to Dream Land Deluxe om meer over de game te weten te komen en een pre-order te plaatsen!