Everyone’s favourite helper robot Chibi-Robo is back in Chibi-Robo! Zip Lash, out now exclusively on Nintendo 3DS family systems. Swing into action and pull the plug on the mischievous aliens’ plans in this 2D platforming adventure!
Armed with the versatile Chibi-Plug, there’s not much Chibi-Robo can’t do! Latch the plug onto different surfaces to pull our hero around stages, or bounce it off them to solve puzzles and smash obstacles.
As you zip around, be on the lookout for a variety of collectibles, from stray bits of trash to real-world snacks! With over 35 stages to explore, Chibi-Robo’s adventures will take him all around the world to exotic locations. In some stages, Chibi-Robo can even get around using skateboards, submarines and other vehicles!
Also available today is the Chibi-Robo! Zip Lash bundle, which includes both Chibi-Robo! Zip Lash for Nintendo 3DS family systems and a Chibi-Robo amiibo figure. The Chibi-Robo amiibo figure is also available separately.
Get into the swing of this side-scrolling platformer, see how Chibi-Robo puts his plug and cord to good use, and find out how amiibo can enhance the fun at our Chibi-Robo! Zip Lash gamepage!