Help micro-sized hero Chibi-Robo save Earth from mischievous alien invaders in Chibi-Robo! Zip Lash, coming exclusively to Nintendo 3DS family systems on November 6th! You can learn more about this intrepid helper bot’s upcoming adventure at our updated Chibi-Robo! Zip Lash gamepage.
Pull the plug on the alien’s plans and travel all around the world on Chibi-Robo’s biggest adventure yet! Charge up the Zip Lash to unleash a powerful throw that bashes enemies, ricochets off walls and grabs items typically out of this miniature robot’s reach.
Learn about Chibi-Robo’s latest adventure in the Story & Characters section, or visit the Gameplay section to see how Chibi-Robo puts that plug and cord to good use and to get into the swing of this huge side-scrolling platformer. In the Collectibles section, you can also learn all about the different items to be looking out for in each stage, from recyclable trash to real-world snacks to exchange with Chibi-Robo’s friends!
Find out more about Chibi-Robo’s latest escapades and how you can super-charge your game with amiiibo at our Chibi-Robo! Zip Lash gamepage!