Het populaire robotje Chibi-Robo is terug in Chibi-Robo! Zip Lash, dat nu exclusief verkrijgbaar is voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen. Slinger naar een nieuw avontuur en neem het op tegen irritante aliens in dit 2D-platformavontuur!
Dankzij zijn veelzijdige Chibi-Plug is er weinig dat Chibi-Robo niet kan. Gebruik de stekker als werpanker, zodat Chibi-Robo zich omhoog kan trekken, of laat de stekker tegen muren stuiteren om puzzels op te lossen en hindernissen te verbrijzelen.
Ga op zoek naar de meest uiteenlopende items, waaronder zwerfafval en snacks. Je kunt meer dan 35 levels verkennen op allerlei exotische locaties over de hele wereld. In sommige levels kan Chibi-Robo zich zelfs verplaatsen met skateboards, onderzeeërs en andere voertuigen.
Vandaag komt ook de Chibi-Robo! Zip Lash-bundel uit, met daarin zowel een exemplaar van Chibi-Robo! Zip Lash voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen als een Chibi-Robo-amiibo. De Chibi-Robo-amiibo is ook apart verkrijgbaar.
Ontdek het verhaal achter deze side-scrolling platformgame, kijk hoe Chibi-Robo zijn stekker gebruikt en lees hoe je nóg meer plezier kunt hebben met amiibo op onze spelpagina voor Chibi-Robo! Zip Lash!