Football fever is in the air, and Nintendo Pocket Football Club managers can get into the spirit of things by taking part in a new online tournament soon: the International Cup!
The International Cup kicks off at 14:00 local time on 20/06/2014 and runs until 22:59 local time on 06/07/2014. Anybody can join in the fun and compete with other managers from around the world– all you need to do to join is to enter the in-game Airport, tap Ranking Match and select the tournament. Can your team rise to the top of the rankings and claim the international crown?
To help you prepare for the International Cup, visit the official Nintendo Pocket Football Club website to pick up some quick tips to get your squad off to a flying start. You can also track your stats, research your rivals and check your tournament ranking on the dedicated Nintendo Pocket Football Club Stats page!