De hele wereld is in de ban van voetbal, en ook spelers van Nintendo Pocket Football Club kunnen in de juiste sfeer komen door mee te doen aan een nieuw onlinetoernooi: de International Cup!
De International Cup begint op 20 juni 2014, 15:00 uur en duurt tot 6 juli 2014, 23:59 uur. Iedereen kan zich meten met andere managers uit heel Europa. Je hoeft in de game alleen maar naar het vliegveld te gaan, Ranking Match aan te raken en het toernooi te kiezen. Kan jouw elftal de top van de ranglijst bereiken en zich het beste team van Europa noemen?
Ga naar de officiële Nintendo Pocket Football Club-website om je klaar te stomen voor de International Cup, en om wat tips te lezen waarmee je je team een voorsprong kunt geven. Je kunt ook je statistieken bekijken, onderzoek doen naar je tegenstanders en de ranglijst bekijken op de speciale Nintendo Pocket Football Club-statistiekenpagina!