Wii U
Boost your downloads collection with a selection of Wii U and Nintendo 3DS games published by Bandai Namco, now available at discounted prices!
Based on the animated TV series, PAC-MAN and the Ghostly Adventures is an action-packed platformer for Wii U that promises spooky, spirited action for all-comers!
Set off on an all-new adventure with Ben and his Omnitrix Aliens in the fastest, most intense Ben 10 game ever! Face off against new enemies as Ben infiltrates Incursean battleships to secretly return to Earth.
Project X Zone (downloadable version of packaged software)
It’s the crossover event of the century! Prepare for epic battles featuring some of gaming’s best-known heroes as franchises from Capcom, SEGA and Bandai Namco come together in Project X Zone, only on Nintendo 3DS.
For as long as evil has threatened the Earth, there have been teams of Power Rangers sworn to protect it. The Power Rangers Megaforce are the planet’s newest defenders. For the first time, experience the next chapter in the Power Rangers legacy in 3D!
Join forces with Luffy, Zoro, and the rest of the Straw Hat Crew for combat, character customisation and chaos! Choose your own path to becoming King of Pirates in the RPG adventure One Piece: Romance Dawn on Nintendo 3DS.