Wii U
Batman: Arkham City Armoured Edition (downloadable version of packaged software)
Clean up the streets of Gotham as a young Dark Knight in the action-packed Batman: Arkham Origins on Wii U.
Help Batman, Robin, and their superhero friends, to defeat The Joker as he tries to destroy Gotham City in LEGO Batman 2: DC Super Heroes for Wii U!
Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara combines two timeless D&D arcade classics - Tower of Doom and Shadow over Mystara - into one definitive package.
A console classic comes to Nintendo 3DS with Capcom's Super Street Fighter IV 3D Edition. The definitive fighting game is enhanced with tons of new content, perfect for both newcomers and pro players!
Pullblox is a unique part-puzzle, part-platform game that will tax your brain and creativity!