Wii U
Begin de zomer goed met een aantal Wii U- en Nintendo 3DS-games van Bandai Namco, nu te koop in de aanbieding!
PAC-MAN and the Ghostly Adventures is een platformspel voor de Wii U dat uitpuilt van de actie. Het spel is gebaseerd op de tekenfilmserie en biedt geestige, spookachtige actie voor iedereen!
Ga op avontuur met Ben en zijn Omnitrix-aliens in het snelste, intensiefste Ben 10-spel ooit! Neem het op tegen nieuwe vijanden op de slagschepen van de Incurseans, waarin Ben infiltreert om stiekem op Aarde terug te komen.
Project X Zone (downloadversie van in de winkel verkrijgbare software)
Dit is de cross-over van de eeuw! Bereid je voor op epische gevechten met een paar van de bekendste helden uit de wereld van videogames: tal van spelseries van Capcom, SEGA en Bandai Namco komen samen in Project X Zone, alleen op de Nintendo 3DS.
Zolang het kwaad de aarde bedreigd heeft, zolang zijn er Power Rangers geweest om haar te beschermen. De Power Rangers Megaforce vormt de nieuwste verdediging van de planeet. Ervaar voor het eerst het volgende hoofdstuk in de Power Rangers-saga in 3D!
Samen met Luffy, Zoro en de rest van de Straw Hat Crew pas je de personages aan en stort je je in het gevecht! Bepaal zelf hoe jij de piratenkoning wordt in de avontuurlijke RPG One Piece: Romance Dawn voor Nintendo 3DS.