The included puzzles are just the tip of the Pullblox, though. Create your own puzzles and share them with the world, and visit the World Pullblox Fair to discover, play and rate countless puzzles created by other players. If you’re taking your first steps to Mallo mastery, learn the ropes in the new Training Area, and don’t be afraid to use the rewind feature to undo a slip-up. You can learn more about the game at our Pullblox World website.