Pullblox World heeft echter veel meer te bieden. Maak je eigen puzzels en deel ze met de rest van de wereld, of ga naar de World Pullblox Fair om talloze puzzels van andere spelers te ontdekken, te spelen en te beoordelen. Als je nog niet vertrouwd bent met Mallo's kunsten, dan kun je eerst een oefenlevel spelen. Het is niet erg als je een foutje maakt, want je kunt de game gewoon terugspoelen. Kijk voor meer informatie op onze website van Pullblox World.