Revel in the colourful Pullblox World, and enjoy the first Wii U outing for the puzzle-platformer series that began with Pullblox and Fallblox on Nintendo 3DS and 2DS. Take control of Mallo, the little guy with sumo and acrobatic powers, and help him rescue children trapped in the Pullblox structures. Using his skills, you can solve three-dimensional, block-based puzzles by pushing or pulling blocks to climb to the top of the structures. As the game progresses, the puzzles get larger and more complex, with some massive, screen-filling creations resembling familiar objects, animals and even classic Nintendo characters. Endless replay value is ensured by the return of Pullblox Studio, which provides an easy-to-use interface for players to create and share their own puzzle creations.
In addition to crisp and colourful HD graphics, Pullblox World features 250 new puzzles (some with brand new gameplay mechanics) and makes it easier than ever to share your own creations or discover puzzles created by other players. The all-new Pullblox World Fair is integrated with Miiverse, so players around the world can play and rate puzzles by other creators, including more puzzles made by the Pullblox World developers!
If you have a helping hand to spare, why not assist a tiny robot on Nintendo 3DS and 2DS in Chibi-Robo! Let's Go, Photo! by doing your part to open a new museum?! The Curator dreams of immortalising real-world objects as NostalJunk to put on display, and it’s your job as Chibi-Robo to help him fill his Exhibition rooms using your very own photographs! Through the Nintendo 3DS and 2DS cameras, accurately line up in-game silhouettes with real-life objects, take a snap, then watch them be transformed into the coveted NostalJunk.
Explore the human world as the helpful robot hero and see things from a new – and Chibi – perspective, as you meet a cast of colourful and hilarious characters, including a sushi-slinging squid, a high-flying super hero, and an eccentric pair of chefs. Solve their problems and clean up the world to earn Happy points to buy Silhouette films for your camera. The more happiness you spread, the faster you can realise The Curator’s dream of having as many NostalJunk aficionados admire his exhibits as possible!
Please note: by submitting an entry to the contest, you grant to Nintendo the royalty-free right to publish your entry both online and offline.