Enjoy over 180 levels of brain-bending action as you twist, drag, slide and drop tiles to create paths for the Minis to move along. Getting to the exit each time might look simple enough, but you’ll need fast wits and an even faster stylus hand to collect all the special M-Tokens and stop your Minis from falling off the level! Four different play styles offer unique ways to experience the fun, while unlockable Minigames challenge you to rack up the highest score possible. And when you want a break from all the Mini mayhem, use the Create & Share mode to make your own tricky levels and share them with the online community, or download new levels made by other players and expand the puzzle fun even further!
Discover more about this exciting action puzzler starring Mario and see the game in action over on our official Mario and Donkey Kong: Minis on the Move gamepage today!