Geniet van meer dan 180 levels aan hersenkrakende actie terwijl je tegels draait, sleept en laat vallen om paden voor de Mini's te maken, zodat ze verder kunnen komen. Het lijkt elke keer eenvoudig genoeg om bij de uitgang te komen, maar je hebt tegenwoordigheid van geest en een nog snellere stylus-hand nodig om alle speciale M-Tokens te verzamelen en te zorgen dat je Mini's niet van het level vallen! Met vier verschillende speelstijlen heb je unieke manieren om van het spel te genieten en de vrij te spelen minigames dagen je uit om een zo hoog mogelijke score te halen. En als je even op adem wilt komen, kun je met de Create & Share-stand je eigen lastige levels maken en die delen met de online community... of nieuwe levels gemaakt door anderen downloaden voor nog veel meer puzzelplezier!
Ontdek meer over dit spannende actiepuzzelspel met Mario en zie het in actie op onze officiële spelpagina voor Mario and Donkey Kong: Minis on the Move!