Blaas de jachthoorn en zet je schrap voor een gevecht dat je nooit zult vergeten! Monster Hunter 3 Ultimate is nu verkrijgbaar in Europa voor zowel Nintendo 3DS en Wii U.
In deze actie-RPG kan elk monster dat je verslaat gefileerd worden om de opbrengsten te gebruiken voor het vervaardigen van sterkere wapens en meer stevige harnassen. Bereid je voor op veeleisende en wilde gevechten en duizenden nieuwe pansteronderdelen en wapens, waaronder de Bow, Dual Blades en veel meer. Elke overwinning brengt je dichter bij de reputatie van ultieme jager.
De Wii U-versie en de Nintendo 3DS-versie van Monster Hunter 3 Ultimate bezitten beide dezelfde spectaculaire monsters, uitdagende missies en schitterende stukken uitrusting, maar ook hun eigen, unieke mogelijkheden. Kies voor Wii U als je online wilt spelen en wilt genieten van verbluffende hd-graphics en kies voor Nintendo 3DS als je buitenshuis van de actie wilt kunnen genieten, een team wilt vormen met vrienden in de buurt via Local play en Guild Cards uit wilt wisselen via StreetPass.
Ga naar onze Monster Hunter 3 Ultimate-sites en ontdek meer over de zinderende meerspelerstand, de unieke mogelijkheden van de twee versies en het limited edition Wii U Premium Pack en de Nintendo 3DS XL-hardwarebundels die vanaf vandaag in de winkel liggen.