The ultimate portable party starts soon, so now's the perfect time to find out all about Mario Party: Island Tour on Nintendo 3DS family consoles! Mario and his friends are ready to head into the clouds for the greatest party ever, and you're invited to join them!
With 80 new minigames to enjoy, seven new game boards, new modes and even the solo challenge of Bowser's Tower to take on, there's so much to do that the party never ends! And better yet, bring along up to three friends and use just one Game Card to have an amazing multiplayer party with Download Play!* Or challenge the Mii characters of players you meet via StreetPass to a minigame showdown, and prove to everyone you're the Mario Party champion!
For more information about the fun you can have with all your favourite Mario characters, check out the official Mario Party: Island Tour website!