De ultieme draagbare party staat op het punt te beginnen, dus dit is het perfecte moment om meer te weten te komen over Mario Party: Island Tour voor de familie van Nintendo 3DS-systemen! Mario en zijn vrienden trekken de wolken in voor de grootste party ooit, en jij bent uitgenodigd!
Met tachtig nieuwe minigames, zeven nieuwe spelborden, nieuwe spelstanden, en zelfs een solo-uitdaging in Bowser's Tower, valt er zó veel te beleven, dat dit feestje nog lang niet is afgelopen! En beter dan dat, met slechts één Game Card beleef je via Download Play een fantastische party met tot drie van je vrienden!* Of daag de Mii-personages uit van spelers die je via StreetPass ontmoet, en bewijs in een serie bloedstollende minigames dat jij de ware Mario Party-kampioen bent!
Kijk op de officiële website van Mario Party: Island Tour voor meer informatie over de lol die je kunt beleven met je favoriete Mario-personages!