To view the Nintendo Direct in its entirety, please visit our Nintendo Direct page.
7th August 2013 – Animal Crossing fans are getting a new place on Wii U where they can talk about their towns and share images with players from all over the world. Nintendo announced the free Animal Crossing Plaza application during today’s Nintendo Direct presentation. Nintendo also discussed a variety of other topics about Wii U and Nintendo 3DS games, including the debut of the Pokémon series on Wii U with Pokémon Rumble U and the story behind The Legend of Zelda: A Link Between Worlds for Nintendo 3DS.
To view the Nintendo Direct in its entirety, please visit our Nintendo Direct page.