Ga naar onze Nintendo Direct-pagina om de Nintendo Direct in zijn geheel te bekijken.
7 augustus 2013 - Animal Crossing-fans krijgen een nieuwe plek op Wii U, waar ze kunnen praten over hun stadjes en foto's kunnen delen met spelers van over de hele wereld. Nintendo kondigde de gratis Animal Crossing Plaza-applicatie aan in de Nintendo Direct-presentatie van vandaag. Ook aan bod kwam een verscheidenheid aan andere onderwerpen over Wii U- en Nintendo 3DS-spellen, waaronder het debuut van de Pokémon-serie op Wii U met Pokémon Rumble U en het verhaal van The Legend of Zelda: A Link Between Worlds voor Nintendo 3DS.
Ga naar onze Nintendo Direct-pagina om de Nintendo Direct in zijn geheel te bekijken.