Hideki Kamiya, director of The Wonderful 101 for Wii U, recently sat down with Nintendo president Satoru Iwata for a new instalment in the Iwata Asks interview series. The PlatinumGames director spoke freely about his approach to creating games, his development career, and his last minute visits from the god of video games.