The Wonderful 101 hits Wii U on 23rd August, and now you can learn more about the game’s story, heroes and unique brand of action in a special The Wonderful 101 Direct, as well as at the newly-launched The Wonderful 101 website.
In the special Nintendo Direct broadcast, game director Hideki Kamiya introduces some of the spectacular combat, colourful characters, and challenging missions that await players. And if you’re after even more over-the-top action, there’s a brand new 7-minute-long trailer to enjoy too!
Today also sees the launch of the official The Wonderful 101 website. Take a look to get better acquainted with some of the Wonderful Ones and their weapons of choice, the beginnings of the GEATHJERK invasion, and more. Check back soon for the full site!