Hideki Kamiya, regisseur van The Wonderful 101 voor Wii U, werd onlangs ondervraagd door Nintendo-directeur Satoru Iwata voor een nieuwe aflevering in de Iwata vraagt-interviewserie. De PlatinumGames-ontwikkelaar sprak vrijelijk over zijn aanpak van het maken van spellen, zijn carrière en bezoekingen door de god van videospellen.