Heb je besloten in 2014 gezond te leven? Wii Fit U en Wii U kunnen je daarbij helpen! Er zijn 77 oefeningen om je mee uit te leven, je kunt zonder de televisie trainen en met de optionele Fit Meter kun je je dagelijkse activiteiten registreren. Wii Fit U is een compleet fitnesspakket!
Als de eerste paar weken na de jaarwisseling zijn verstreken, is het soms lastig gemotiveerd te blijven. Daar komen de 77 verschillende oefeningen van Wii Fit U prima bij van pas! Ze maken het trainen leuk en houden je gemotiveerd, zelfs als januari al lang voorbij is. Op de rodelbaan werk je aan je core, met squats werk je je in het zweet en op het zonnige eiland kun je joggen terwijl het buiten donker en koud is... De keuze is aan jou!
Als je een druk leven hebt, is het soms moeilijk om tijd vrij te maken voor oefeningen. Ook is het niet altijd even makkelijk de televisie voor jezelf te hebben. Wii Fit U heeft een oplossing. Met het ingebouwde scherm van de Wii U GamePad kun je ook zonder de televisie trainen. Zoek een handige plek, neem de GamePad erbij en stap op het Balance Board om de training te beginnen! 73 van de 77 oefeningen kun je zonder televisie spelen. Je kunt je ook wegen en je gewicht op de GamePad bekijken. Zo kun je zelf bepalen wanneer je het resultaat met de rest van de wereld deelt.
Als je eerder al een spel in de Wii Fit-serie hebt gespeeld, kun je je voortgang makkelijk overzetten naar Wii Fit U. Daarna kun je je training naar een nieuw niveau tillen in bekende en compleet nieuwe oefeningen en je voortgang delen met andere spelers uit de hele wereld. Wii Fit U biedt met 77 oefeningen en de mogelijkheid om te trainen zonder televisie talloze nieuwe manieren om actief te worden én te blijven.
Heb je de smaak van het trainen te pakken, ga dan voor de gratis 24 uur te gebruiken proefversie van Wii Sports Club. Hiermee kun je golf, tennis en bowlen gratis uitproberen! Bekijk deze trailer om meer te weten te komen over de twee gratis te downloaden proefversies.
Op de officiële website van Wii Fit U kun je meer te weten komen over de vele verschillende oefeningen van het spel, de Fit Meter en het trainen zonder televisie. Je vindt er ook antwoorden op veelgestelde vragen.