Met Wii Sports Club beleef je al je favoriete Wii Sports-evenementen op een nieuwe manier, met verbeterde spelstanden en functies die alleen beschikbaar zijn voor de Wii U. Het spel heeft meer diepgang, laat je online met anderen spelen en biedt je de mogelijkheid om je aan te sluiten bij clubs – allemaal terwijl je je in het zweet werkt tijdens je favoriete sport!
Hoe je plezier beleeft aan Wii Sports Club bepaal je zelf. In de winkelversie heb je onbeperkt toegang tot alle vijf de sporten. De downloadsoftware biedt verschillende licenties voor een bepaalde tijd, zodat je zelf kunt bepalen hoe lang je een sport wilt spelen.
Weet je nog niet zeker welke sport je het leukst vindt? Geen zorgen, je hoeft nog geen keuze te maken. Als je Wii Sports Club voor het eerst speelt, ontvang je een daglicentie.** Hiermee kun je alle beschikbare sporten 24 uur lang gratis uitproberen.