30 jaar geleden hebben de Warriors of Vale de wereld van de ondergang gered. Nu moeten hun kinderen dezelfde wereld beschermen tegen een groot kwaad dat losbrak tijdens de redding… Golden Sun: Dark Dawn is een nieuw hoofdstuk in het epische verhaal en is nu verkrijgbaar, alleen voor Nintendo DS.
In deze meeslepende RPG manifesteert een onnatuurlijke duisternis zich door de hele wereld van Weyard in de vorm van Psynergy Vortexes: gevaarlijke duistere kernen die Elemental Psynergy aan het land en zijn bevolking onttrekken. Nu is het aan een nieuwe generatie krijgers, of Adepts, om het kwaad te bedwingen met de elementale krachten van aarde, water, vuur en wind.
Leid de avonturiers op hun epische reis en ontmoet en verzamel meer dan 70 verschillende Djinn, die je Adepts in staat stellen om gebruk te maken van fantastische krachten. Gebruik deze krachten voor het oplossen van puzzels en bij het vechten tegen vijanden en ga op zoek naar een nieuwe dageraad.
Klik hier om de site van de Golden Sun: Dark Dawn te bezoeken. Hier ontdek je meer over de wereld en de bevolking van Weyard, het verhaal tot nu toe en de geweldige Djinn.