30 years past, the Warriors of Vale saved the world from destruction. Now their children must protect that world from an evil that was unleashed when their world was saved…Golden Sun: Dark Dawn continues the epic tale and is available from shops now, only for Nintendo DS.
This engrossing RPG sees an unnatural darkness stealing across the world of Weyard in the form of Psynergy Vortexes: dangerous centres of darkness that drain Elemental Psynergy from the land and its people. It's up to a new generation of warriors, or Adepts, to banish the evil using the elemental powers of Earth, Water, Fire and Wind.
You must lead the adventurers on this epic journey where you'll encounter and collect over 70 different Djinn, allowing your Adepts to harness incredible powers. Use these powers to solve puzzles, fight battles and find your way to a brand new dawn.
Click here to visit the Golden Sun: Dark Dawn website where you can learn more about the world and people of Weyard, the story so far and the incredible Djinn.